معرفی ۵ ایده برای تغییر کابینت ها

دکوراسیون داخلی شهرکرد | دکوراسیون شهرکرد | دکوراسیون داخلی اصفهان | کابینت | خرید MDF

دکوراسیون داخلی شهرکرد | دکوراسیون شهرکرد | دکوراسیون داخلی اصفهان | کابینت | خرید MDF


کابینت می تواند یک آشپزخانه را زیبا یا زشت کند. اگر کابینت تان کهنه شده، رنگ آمیزی آن هم نمی تواند مشکل را حل کند. در اینجا می خواهیم ایده هایی را به شما معرفی کنیم که کابینت قدیمی تان زیباتر خواهد شد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید هزینه ساخت کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست ساخت کابینت ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

۱-از شر آن ها خلاص شوید

اگر می خواهید کابینت مدرن داشته باشید از شر کابینت قبلی خلاص شوید. به جای آن از قفسه و طراحی باز ایجاد کنید. این روش در طراحی مدرن کارساز بوده و به کمی جسارت نیاز دارد. اگر از سبک های خاص خوشتان می آید می توانید از آن استقبال کنید. یادتان باشد در این صورت برای پنهان نمودن وسایل جای زیادی ندارید.

۲-کابینت ها را سیاه رنگ کنید

با رنگ آمیزی سیاه رنگ می توانید یک انتخاب جسورانه داشته باشید. در این صورت کابینت ها به سرعت به نقطه کانونی خانه تبدیل می شود و آشپزخانه را تازه و مدرن می کند. در این صورت با رگه هایی از رنگ سفید می توانید به آن چهره جدیدی ببخشید.

انتخاب این رنگ به کف و دیوار فضا بستگی دارد. تنها با وجود کف و دیوار روشن می توان از کابینت سیاه استفاده کرد. در غیر این صورت فضای دلگیری ایجاد می شود. نور طبیعی از تیره شدن بیش از حد کابینت سیاه پیشگیری می کند، بنابراین نور خورشید را به خانه وارد کنید.

۳-دکوراسیون صنعتی

در حال حاضر در خانه های مدرن دکوراسیون صنعتی رایج است و می توانید آن را در آشپزخانه به کار ببرید. می توانید با انتخاب کابینت های کشیده و استیل و استفاده از فلز، چوب یا روکش های نقره ای، این دکوراسیون را ایجاد کنید. روکش ساده و فلزی رنگ آن می تواند یک فضای زیبا و مدرن خلق کند.

۴-از روکش گلاسه استفاده کنید

به جای استفاده از روکش های قدیمی چوب یا کابینت های سفید، از روکش گلاسه استفاده کنید. کابینت های روشن براق چشم را خیره می کند. کابینت های براق گلاسه در رنگ روشن بسیار رایج بوده و شما را از شر کابینت های قدیمی خلاص می کند. می توانید این کابینت ها را با دیوار یا کف سفید یا چوبی هماهنگ کنید و از رنگ های اضافی استفاده نکنید تا کابینت نقطه کلیدی فضا باشد.

۵-کابینت های کشیده

با انتخاب کابینت های کشیده تا سقف فضا مدرن تر می شود. کابینت های کشیده تا سقف یک فضای بی نقص به وجود می آورند و امروزه بسیار مد است. در صورت انتخاب این سبک درباره رنگ کابینت دقت کنید زیرا آنها را در خانه های مختلف خواهید دید.

با انتخاب کابینت مدرن می توانید یک فضای شیک و زیبا ایجاد کنید. آشپزخانه فضای اصلی خانه است. بنابراین کابینت های مد روز و به یاد ماندنی داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ایده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید