تغییر دکوراسیون آشپزخانه برای خانه های اجاره ای

با ورود به خانه های اجاره ای، آشپزخانه اغلب یکی از اولین مکان هایی است که باید به روز و دارای تغییراتی گردد اگرچه این امر همیشه مختص املاک اجاره ای نیست اما در خانه های اجاره ای که امکان ایجاد تغییرات، هزینه بر و یا بازسازی بدون اجازه صاحب ملک امکانپذیر نمی باشد چالش هایی را به همراه دارد به این منظور با مشاهده راهکارهایی خلاقانه برای ایجاد تغییرات چشمگیر بدون آسیب به وضعیت موجود در دکوراسیون آشپزخانه همراه باشید….

درست است که فضای قدیمی احساس متفاوتی از فضای نو و بازسازی شده ایجاد می کند اما با افزودن طرح و رنگ می توانید تغییرات چشمگیری برای بهتر شدن دکوراسیون ایجاد نمایید با پنج ایده برای داشتن تغییرات، مخصوص خانه های اجاره ای و یا زمانی که نمی توانید به دلایل مختلف هزینه زیاد و یا بازسازی مجددی در دکوراسیون انجام دهید عبارت است از:

  1. ایجاد تغییرات در قفسه های باز

می توانید در قفسه های باز و کابیت ها از برچسب، کاغذ یا متریالی در دسترس دارای طرح، رنگ و یا چاپ متفاوتی که از نطر معیارهای زیبایی شناختی با دیگر اجزای دکوراسیون آشپزخانه شما منطبق باشد و یا با رنگ و الگوی ظروف هماهنگ باشد استفاده نمایید. قفسه ها یا پشت کابینت ها را با کاغذ بپوشانید و تم جدیدی در دکوراسیون ایجاد نمایید.

اگر درب های کابینت از نظر ظاهری خراب هستند نیز می توانید درب ها را جدا کرده و بعد از تمام شدن زمان اجاره منزل به حالت قبل برگردانید و از این طریق هنگامی که کابینت ها به  قفسه هایی باز تبدیل گشتند به روش گفته شده آن ها را  تزئین نمایید. فقط مطمئن شوید که درب های کابینت را به دقت ذخیره سازی می کنید تا زمان ترک منزل مجددا آنها را مانند روز اول وصل کنید.

  1. نقاشی و نوشتن روی درب های کابینت

اگر تصمیم به حذف درب های کابینت نداشته باشید ، می توانید آنها را با استفاده از کاغذ و یا متریال هایی که می توان روی آن ها یادداشت کرد و یا تخته سیاه بپوشانید و علاوه بر پوشاندن نقص های کابینت جلوه ای مدرن و کاربردی ایجاد خواهید کرد.

بهتر است یک یا دو درب کابینت را انتخاب کنید و مطابق با خطوط کابینت جایی برای نوشتن لیست مواد غذایی یا نوشتن یادداشت به اعضای خانواده  ایجاد کنید.

  1. پاخور کابینت ها را فراموش نکنید!

در پایه های کابینت های قرار گرفته بر کف (پاخور کابینت) می توانید با افزودن و چسباندن کاغذ های رنگی و یا مطابق با رنگ های موجود دکوراسیون، زشتی ها را پوشش داده و علاوه بر زیبایی با افزودن پاپ رنگی الگوی خاصی را وارد فضا نمایید  این ایده از جزئیاتی است که اگرچه به نظر کوچک میرسد اما بسیار تاثیر گذار خواهد بود می توانید از متریال های ضدآب یا برچسب استفاده کنید تا در صورت شست و شو کمتر دچار آسیب شود در غیر این صورت و استفاده از کاغذ نیز به راحتی می توانید رنگ و طرح مورد نظر را بعد از مدتی تغییر دهید.

  1. تغییر Backsplash

برای تغییر  backsplash  و دیوار پشت کابینت ها و بالای سینک و گاز  راهی سریع و آسان برای به روز رسانی آنها می توانید از کاشی های سنتی و یا چاپ طرح های آنها بر روی کاغذ استفاده کنید و یا از برچسب هایی موجود در بازار با الگوهای مناسب آشپزخانه استفاه نمیید اما از کنده شدن آسان برچسب ها مطمئن شوید.

می توانید کاغذ را به قطعه های بزرگتر تقسیم کنید تا کل قسمت backsplash را پوشش دهد یا بسته به الگوی انتخابی ، طرح دلخواه را در اندازه کاشی ها برش زنید اقلام دکوری و یا آویز هایی برای دسترسی آسان به وسایل نیز می تواند ایده خوبی برای پوشش دیوار  backsplash باشد.

  1. برچسب ها و فویل های آلومینیومی

استفاده از استیل ضد زنگ از گزینه های محبوب و کاربردی برای آشپزخانه است، اما در واحدهای مسکونی قدیمی ممکن است لوازم استیل به روزرسانی  و یا تعویض نشوند و خرید آنها برای املاک اجاره ای مقرون به صرفه نباشد و خبر بد اینکه نمی توان آنها را حذف کرد اما خبر خوب این است که شما می توانید با استفاده از رول های فویل های آلومینیومی و یا برچسب ها این قسمت را پوشش دهید و ظاهری نو در آن ها ایجاد کنید.

قبل از استفاده از آن ها از یک نفر دیگر کمک بگیرید و با  اندازه گیری دقیق فویل و یا برچسب را  از بالا به پایین بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید و از فرد دیگری بخواهید با یک کارت اعتباری روی سطح بکشد تا هیچ حبابی باقی نماند آنگاه با تیغ تیزی به صورت دقیق و ظریف قسمت های اضافه را جدا کنید تا لبه ها تمیز و مرتب به نظر برسند.

اگر از برچسب ها استفاده می کنید و یا قبلا از برچسب هایی که به آن ها علاقه ندارید در منزل استفاده شده نگران نباشید برای حذف برچسب ها به سشووار  و یا خشک کن و ممکن است به کمی الکل یا تمیز کننده نیاز داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکوراسیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باما تماس بگیرید